2013年9月29日 星期日

宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新: 霸氣貨卡《福特F系列》心臟不夠力怎麼行呢?

宅宅新聞 by 卡卡洛普 » 最新
新奇/潮流/正妹/奇事 通通在這裡~ 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
霸氣貨卡《福特F系列》心臟不夠力怎麼行呢?
Sep 30th 2013, 01:30, by 包有為

圖片來自:Ford

還記不記得有為好一陣子前有為曾經分享過,有著365匹馬力的超強貨卡《福特F-150 Tremor》呢?最近在北美市場人氣和買氣都相當火燙的《福特F系列》也發表了熱騰騰的2015年式新車車,而且這回的重點竟然是裝進了更大顆的心臟,現在就快跟著有為來一探究竟吧!

圖片來自:Ford
原汁原味的內容在這裡
2015年式《福特F系列》外觀部分沒有太大的改變,主要是提供了全新樣式的19.5吋輪圈、車胎,還有視覺效果更豐富的雙色塗裝給準車主來選擇,至於在車車裡2015年式《福特F系列》則是換上了更高檔的Mesa皮革來鋪陳內裝,當然質感似乎也向上提升了一個檔次囉!
圖片來自:Ford

圖片來自:Ford

圖片來自:Ford

圖片來自:Ford

繼續閱讀......

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...